Proizvodi za automobil / dostavno vozilo / 4x4

stage_image

Medijske usluge

Visoka stopa opremljenosti automobila Continental gumama na izložbi automobila u Ženevi svjedoči o ekspertizi guma kao originalne opreme

  • Continentalov OEM udio u Europi je preko 30%
  • Continentalov udio na tržištu europske originalne opreme je preko 30%
  • Mnoge gume koje su izrađene prema specifikacijama kao originalna oprema dostupne su i na tržištu zamjenske opreme
  • Proizvođači automobila mogu birati iz širokog spektra guma

2014. je bila vrlo dobra godina za Continental, dobavljača guma kao originalne opreme, sa svojom prodajom ne samo europskim, već i azijskim proizvođačima automobila, doprinoseći na taj način pozitivnim rezultatima. U Europi Continental je stekao dodatna odobrenja proizvođača za skoro sve kategorije vezila, od podkompaktnih automobila do luksuznih limuzina. Istovremeno, u Aziji su sklopljeni novi poslovi, pri čemu s ne malim brojem kineskih lokalnih proizvođača, prvih za Continental. Ovaj stručnjak za gume iz Hanovera, nudi široki spektar opcija u području guma kao originalne opreme, te može razviti kompatibilna rješenja za takoreći svaki koncept vozila.

Uz dugu listu odobrenja među proizvođačima vozila, visoka stopa opremanja na izložbi na ženevskom Motor Show-u svjedoči o popularnosti Continentalovih guma: gume Continental mogle su se vidjeti na izložbenim vozilima gotovo svih europskih proizvođača. Čak i gume visoko cijenjenih najnovijih guma u tom sektoru, kao što su Audi R8 e-tron, A3 e-tron, Mercedes V-class hibrid, te VW Golf hibrid, došle su iz Odjela razvoja u Hanoveru.

Ista priča ponovila se i na luksuznim sedan vozilima od Rolls Royce-a, off-road stručnjaka iz Land Rover-a, te e-automobila iz Tesle. Manje spektakularni putnički automobili također su bili opremljeni gumama iz Continentala – Opelovi novi automobili u klasi malih i kompaktnih, vozila iz Peugeot-a i Renault-a, uključujući novi SUV Kadjar, i novi Superb iz Škode. Uz europske tvrtke, posjetitelji koji su bili zainteresirani za gume također su otkrili da su Continentalove gume u upotrebi kod azijskih proizvođača. Na primjer, Hyundai je stavio svoj novi ix 20 i Suzuki S-Cross na gume označene konjem.

Već mnogo godina Continental je snažno prisutan među europskim proizvođačima. „Ovdje imamo jedan dio tržišta s preko jedne trećine originalne opreme“, kaže Karlheinz Evertz, koji je na čelu djelatnosti svjetskog tržišta originalne opreme za putničke automobile i lake kamione. „No, to ne znači da možemo zadovoljiti svaki zahtjev kupca gotovo bez isprobavanja. Baš suprotno, razvijanje guma za različite tipove vozila je zasigurno najveći izazov koji zahtijeva maksimalne napore naših inženjera.“ Kao što otprema originalnu opremu proizvođačima automobila, Continental također snabdijeva i tržište rezervnih dijelova, bez obzira radi li se o trgovcima automobila, ili o prodaji guma. Mnogi vrhunski proizvođači stavljaju dodatna slova ili simbole na bočne stijenke guma koje su oni odobrili.

Kod američkih proizvođača automobila Continentalovi proizvodi su se također pokazali uspješnima. Ova tvrtka ovdje zadovoljava oko jedne šestine potražnje za gumama kao originalne opreme, a s obzirom na trenutni uzlet prodaje novih automobila u SAD-u, Evertz ovdje vidi „dodatni potencijal za Continental.“ Priče o uspjehu iz Azije su još jedan pozitivan aspekt razvoja ove tvrtke iz Hanovera. Ovdje Continental sad snabdijeva ne samo japanske i i korejske proizvođače automobila, već i kineske. Većina tih proizvoda izrađuje se u Continentalovom pogonu u gradu Hefei, Kina. Proizvodeći 'na tržištu za tržište', tvrtka eliminira skupi i složeni posao transportiranja guma iz Europe ili Amerike u Kinu. “Nastojimo povećati naše poslovanje u Aziji korak po korak,” objašnjava Evertz. “Ovdje također vidimo privlačan potencijalni rast.”

Posljednjih godina proizvođači automobila povećali su svoja očekivanja u odnosu na proizvođače guma. “Gdje su nekad jedino bili važni sigurnost, upravljanje, udobnost i kilometraža, danas su u prednji plan izašli nizak otpor kotrljanja, otpornost na gumi defekt, vrlo malo stvaranje buke te prilagodljivost na pogonske koncepte i koncepte motora,“ kaže Evertz. To je, na primjer, dovelo do toga da za jednog velikog proizvođača automobila Continental razvije ContiSeal tehnologiju, sustav koji omogućava da guma automatski ponovo zakrpi manje pukotine u gaznom sloju. Još nekoliko drugih proizvođača pouzdalo se u ContiSilent tehnologiju, gdje specijalni materijal unutar gume omogućava nisku razinu buke u unutrašnjosti vozila.

Proizvođači sve više traže da se te specijalne gume označe lako uočljivim znakovima. Audi, na primjer, daje svoje gume označiti s AO (Audi Original), dok BMW gume imaju zvijezdu, a gume Mercedes nose slova MO. Gledajući unaprijed, Evertz očekuje da se ovaj trend nastavi: “Naposlijetku, te oznake za proizvođače predstavljaju sredstvo kojim mogu profilirati svoj brend u sektoru guma, kao i način označavanja različitih karakteristika performansi.” Međutim, Evertz nadalje primjećuje da su „normalne“ gume namijenjene tržištu rezervnih dijelova i pribora jednako pogodne za univerzalnu upotrebu uz najviše standarde sigurnosti. Vozač, kaže on, doista ne može uočiti razliku između zamjenskih guma i originalne opreme.

Kontakt
Alexander Bahlmann
Alexander Bahlmann

Head of Media & Public Relations

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstraße 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2615

+49 (0) 511 938 2455

Kontakt
Klaus Engelhart
Klaus Engelhart

Press Spokesman Passenger and Light Truck / Two-Wheel Tires

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstrasse 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2285

+49 (0) 511 938 2455

Ove stranice koriste kolačiće kako bismo vam pružili najbolji mogući doživljaj naših stranica. Ovdje možete saznati više