Proizvodi za automobil / dostavno vozilo / 4x4

stage_image1_lg

Tehnologija

Krpanje rupa na gumi pomoću napredne tehnologije ContiSeal™.

Neka mali kvar na gumi ne prekine veliko putovanje.

topic_intro_image1

ContiSeal™ je tehnologija predviđena za brtvljenje oštećenog gaznog sloja gume. 

Činjenice na brzinu

  • ContiSeal™ umanjuje posljedice oštećenja na gaznom sloju gume: gumi defekti veličinom do 5 mm promjera
  • Konstantno u pokretu i nepromijenjena kilometraža – nema potrebe za trenutnim zaustavljanjem ili zamjenom gume uz cestu (vidi tehničke upute na stražnjoj strani)
  • Neograničena vožnja jednaka onoj gume bez ContiSeal™ tehnologije pri normalnom radu.
topic_intro_image1

Tehničke karakteristike

ContiSeal™ je tehnologija koju je razvio Continental, a služi za krpanje oštećenog gaznog sloja. U slučaju probijanja stranog tijela, kao što je napr. čavao, nema potrebe za trenutnom zamjenom gume uz cestu, a rupa ostaje zabrtvljena čak i ako se tijelo koje je ušlo u gumu iz nje izbaci.   

ContiSeal™ je ljepljiv, viskozni sloj brtvila. Nanosi se na unutrašnji dio gume u području gazne površine. ContiSeal™ zabrtvi 80% svih probušenih guma te stoga smanjuje rizik od potpunog pražnjenja gume.

Gume ContiSeal™ jasno su označene oznakom na bočnoj stijenci i kompatibilne su sa svim uobičajeno dostupnim naplatcima.  

Započnite
contiseal_movieImage

Tehničke upute:

  • Za optimalne uvjete preporuča se sustav TPMS, tj. Sustav za praćenje pritiska u gumi.
  • Nije potrebno odmah se zaustaviti radi zamjene gume. Možete nastaviti vaše putovanje.
  • Nakon što otkrijete gumi defekt, stručnjak za gume mora neodložno provjeriti gumu.

topic_intro_image1

ContiSeal princip.

Guma ContiSeal™ sadrži ljepljiv, viskozni sloj brtvila koji prekriva unutrašnji dio gaznog sloja gume. On stvara jednu gotovo trenutnu brtvu oko svakog tijela koje je probilo gumu (do 5 mm u promjeru u području gaznog sloja), zadržavajući zrak unutra te održavajući gumu pod pritiskom, a vaše se vozilo može kretati. 

topic_intro_image1

Kad na standardnoj gumi dođe do gumi defekta, bočna stijenka se može zgnječiti između naplatka i same ceste, što dovodi do potencijalno opasne situacije kao što je puknuće, ili skliznuće gume s naplatka.

topic_intro_image1

Ove stranice koriste kolačiće kako bismo vam pružili najbolji mogući doživljaj naših stranica. Ovdje možete saznati više