Proizvodi za transport

stage_goods_TT

Truck Tires Goods

Radimo s vrlo raznolikim tržištima.

article_66w_image1

43 milijuna četvornih kilometara - 14,000 km od sjevera do juga, oko 5,000 km od zapada do istoka – i više od 900 milijuna ljudi u 35 zemalja. Marco Rabe i njegov tim iz Istraživanja i razvoja (R&D) susreću se s mnogo najrazličitijih zahtjeva. “Očekivanja kupaca obuhvaćaju gotovo sve ekstreme,” kaže Direktor tehnologije guma za kamione, guma Continental za Amerike.

“Tržište SAD-a je zrelo, tu flote traže kompletna rješenja – ne samo gume.” Kupac koji je vlasnik samo jednog voznog parka kupi više od 500,000 novih i protektiranih guma godišnje, izjavljuje ekspert za R&D. “S jedne strane – zbog njihove ogromne kupovne snage – te flote su naučene da se njihovi zahtjevi uzimaju vrlo ozbiljno.” Ali s druge strane, kako nam dalje govori Rabe, te flote imaju resursa za pomno praćenje i rada gume i rada kamiona. “Dakle, oni su također izvrstan partner u pogledu davanja povratne informacije o proizvodu.”

Zemlje Južne Amerike međusobno se uvelike razlikuju. Iako nema flota super veličine kao u SAD-u, koje se sastoje od više od 10,000 kamiona, flote u zemljama Južne Amerike još pomnije prate učinkovitost rada gume, s obzirom da su vrlo osjetljivi na troškove. “Alati možda nisu uvijek veoma sofisticirani te to može biti samo olovka i papir, ali vlasnici flote će s vama pregovarati temeljem toga koliko su naše gume učinkovite,” objašnjava Rabe. Postoje dva razloga zašto je učinkovitost gume presudan faktor, a to su vrlo različite cijene goriva, i vrlo različiti uvjeti na cestama u tim zemljama: Baš kao što se cijena goriva može kretati od 30 centi do 10 dolara za galon, ceste variraju od neasfaltiranih cesta prema rudnicima, preko loše održavanih asfaltiranih cesta, sve do izvrsnih autoputa, tvrdi Rabe. “Stoga, zavisno o regiji unutar neke zemlje, mi dizajniramo robusne proizvode kojima možemo odgovoriti na cijeli niz zahtjeva. Sigurnost je često jedna važna tema, a dostupnost usluge nije  uvijek zajamčena.” To znači da su kupci u velikoj mjeri ovisni o tim robusnim gumama koje ne uzrokuju kvarove. “Dakle, dok smo s jedne strane fokusirani na proboj na zrelo tržište s najboljim-u-klasi proizvodima, s druge strane radimo na upoznavanju tržišta u razvoju, kako bismo tamo mogli isporučivati prave proizvode po najnižoj mogućoj cijeni,” zaključuje Rabe.

Pružanje našim kupcima onog što im treba je vrlo bitno za naš uspjeh. To je razlog zašto Continental prilazi kupcima što je moguće bliže. “Brinemo o tome da se svi naši inženjeri za razvoj guma redovito sastaju s kupcima i da iz prve ruke vide učinkovitost rada proizvoda,” objašnjava Rabe. Ništa se ne može usporediti s iskustvom iz prve ruke i povratnom informacijom.

Jedan primjer: gume za flote za prijevoz šećerne trske u Brazilu. One se koriste u specifičnoj regiji u kojoj se uzgaja šećerna trska. Odjel za istraživanje i razvoj za Amerike ima svog lokalnog inženjera koji putuje sa svojim prodajnim osobljem te tamo redovito posjećuje kupce i testira svoje proizvode na terenu. Znanjem koje je na taj način stečeno, Continental će pilotirati svoj novi segment “Robust Hybrid” u sjevernom Brazilu.