Proizvodi za transport

stage_CLC_TT

ContiLifeCycle™

ContiLifeCycle™

Naše gume žive dulje

ContiLifeCycle

Svi životi naši Continental kamionskih guma.

Činjenice na brzinu

Continental gume za kamione su dizajnirane za najveću ekonomičnost tijekom cijelog njihovog životnog vijeka. ContiLifeCycle™ započinje s novom gumom i nastavlja s našim premijskim rješenjima za obnovu gazne površine te upravljanjem kućištem. 


ContiLifeCycle produžuje život vaših guma, a time se značajno snižavaju troškovi za gume.

Kad kupite obnovljenu gumu (protektiranu), ne samo da ste olakšali budžet namijenjen za gume, već također time pomažete zaštititi okoliš. Ponovnom upotrebom kućišta gume štedi energiju i sirovine. Višestruko korištenje kućišta također smanjuje broj starih guma u optjecaju. 

New_Continental_Tires

Nove gume Continental

Nove Continental gume - Stvorene za više od jednog života 

Nisu sve ceste iste, a isto se može reći i za transport. Znajući to, razvili smo  Continental gume za kamione koje odgovaraju jedinstvenim uvjetima vaših transportnih activnosti. To znači da one otvaraju svoj puni potencijal kako bi povećali sveukupnu ekonomičnost vaših vozila. 

Continental kućište je ono što naše gume čini tako ekonomičnima. Sagrađene optimiziranim savršeno usklađenim pojačanjima i mješavinom komponenata i konture koja najviše odgovara pojedinoj primjeni, kućište Continental postiže izuzetnu strukturnu izdržljivost. Izdržljivost koja se isplati. 

Kućište Continental je stoga vrijedna investicija jer služi kao vrijedna sirovina za protektiranje. Ponovnom upotrebom kućišta, vi štitite ne samo svjetske resurse, već također čuvate i vaš vlastiti budžet. 


Regrooving_CLC

Obnova utora

Obnova utora - Mudar pristup produljenju života vaših guma

Profesionalna obnova utora guma je razumna opcija za produljenje života gume, čime ju činite još ekonomičnijom.  

U stvari, obnova utora se isplati dvostruko: prvo, jer jednostavno gumu možete duže voziti, a drugo, jer manja debljina profila smanjuje otpor kotrljanja, što opet smanjuje potrošnju goriva. 

Na sve to dolaze i prednosti za okoliš. Guma koja može duže trajati prije nego bude zamijenjena, štedi dragocjene resurse. Naravno, guma treba biti obilježena kao obnovljiva. Kako bi se taj dodatni potencijal u potpunosti iskoristio bez oštećenja kućišta, samo kvalificirani stručnjaci mogu izvršiti obnovu utora.  


Casing_Management

ContiCasingManagement™

Conti upravljanje kućištem, ContiCasingManagement™ - Nevjerojatno vrijedna usluga

Kupnja Continental guma za kamione isplati se vrlo brzo.  Ne samo zbog izuzene kvalitete i dugovječnosti naših guma. Tu također imate naš sustav za upravljanje kućištem, koji vam može pomoći da pratite troškove tijekom cijelog životnog vijeka gume. 

Conti sustav upravljanja kućištem koristi standardizirane metode za vođenje brige o cijelom procesu upravljanja kućištem.  Na primjer, možete koristiti na mrežni sustav upravljanja kućištem, kako biste cijelo vrijeme mogli pratitistanje vaših rabljenih kućišta i odlučiti u bilo kojem trenutku što ćete učiniti s vašim rabljenim kućištima : prodati ih, obnoviti im gaznu površinu ili ih jednostavno ostaviti kod nas  – što god da želite, kako god želite i kad god želite. To vama i vašoj floti daje najveću moguću fleksibilnost i transparentnost gives you and your fleet the greatest possible flexibility and transparency.


ContiCasingManagement™:

  • prikupljanje kućišta
  • pregled/procjena kućišta
  • kupnja kućišta
  • odlaganje
  • banka kućišta, ContiCasingBank (uključujući mrežna izvješća)

Retreading_CLC

Obnova gazne površine

ContiTread je Continentalova vrhunska gazna površina za hladno protektiranje.  

Ta se površina proizvodi isključivo s Continentalovim mješavinama i profilima. Odabirom te metode, dat ćete vašoj gumi novi profil, produžiti njen životni vijek, a time smanjiti svoje ukupne troškove.  

Najbolji se rezultati postižu kad se za protektiranje koriste visokotehnološka i visokokvalitetna Continental kućišta. Međutim, ContiTread se također može primijeniti i na druge tipove kućišta.

Upotrebom naše vrhunske  usluge vruće obnove gazne površine, ContiRe, vi dajete novi život istrošenoj kamionskoj gumi Continental i shvaćate punu ekonomsku učinkovitost gume.

Proizvodnja ContiRe je analogna onome kako proizvodimo naše nove gume - korištenjem istih profila i mješavina gumene smjese. Koriste se isključivo Continental kućišta, kojima se obnavlja gazna površina od obruča do obruča. Tom se metodom također obnavljaju bočne stijenke, a gume ostaju s mogućnošću obnove utora. 

Kako bi se primijenili naši visoki standardi kvalitete, svaka se guma stavlja na test izdržljivosti i test sigurnosti, u skladu sa standardiziranim sustavom kvalitete. sukladno tome, svaku obnovljenu gumu ContiRe pokriva Continentalova garancija. Sve to zajedno, kao i izvanredna kilometraža, čine gumu ContiRe najboljim izborom među protektiranim gumama.

Postoje dvije metode koje se mogu koristiti za protektiranje guma: vruće i hladno protektiranje. Samo pomno odabrana i pravilno ispitana kućišta se koriste za obje te metode. Sam proces proizvodnje je identičan za obje metode, sve do momenta nanošenja materijala za protektiranje i izvođenja vulkanizacije.  


Vruće protektiranje

Za vrijeme vrućeg protektiranja proces nanošenja materijala je zapravo identičan procesu proizvodnje nove gume. 

Materijal gazne površine se uzima direktno iz ekstrudera i nanosi na ispolirano kućište. Nakon toga se taj sklop gazište/kućište podvrgava tretmanu u kalupu za vulkaniziranje s potrebnim uzorkom gazne površine. Uzorak na gaznoj površini se formira za vrijeme procesa vulkanizacije baš kao i kad se radi nova guma.   

Vruće protektirane gume Continentalove gume za kamione protektiraju se od obruča do obruča. Glavna prednost tog principa je ta da se obnavljaju bočne stijenke, čime se osigurava da kvaliteta vruće protektirane gume bude usporediva s kvalitetom nove gume.    


Hladno protektiranje

Korištenjem metode hladnog protektiranja, prethodno vulkanizirana gazna površina s uzorkom se aplicira na ispolirano kućište. Ta se gazna površina stavlja pod stalnom napregnutošću zajedno s vulkaniziranim veznim slojem; prethodno naprezanje jamči već prije vulkanizacije da će se gazna površina optimalno prilagoditi  konturi gume te jamči da će se dijelovi čvrsto spojiti za vrijeme boravka gume u autoklavu (komora za tretiranje). Zatim se pripremljena guma "pakira" u cijev za vulkanizaciju (omotnica) te se pod pritiskom tretira u autoklavu.  


ECE 109

ECE Regulativa Br. 109 definira tip standarda za izdavanje odobrenja kod proizvodnje protektiranih pneumatskih guma za gospodarska vozila i prikolice.  Ta regulativa definira stroge mjere kontrole kvalitete koje su obavezne za provoditelje protektiranja od rujna 2006. godine, kako bi se jamčilo da su protektirane gume visokokvalitetne.